Wednesday, March 9, 2011

Terima kasih si gadis merah

*Click image terus ke blog*

Terima kasih kak Zie sebab milih kamek jadi Reddish Follower Pilihan kitak pada pagi tok, eh dah tengahari daaa...Lak berik coklat ngan kitak. ngeee Kan dah keluar bahasa Sarawak. Kebetulan lak kak Zie nie senegeri ngan Efa.

Kalau kat blog Kak Zie ni macam2 info ada tau, yang nak wat iklan pun boleh, ada tutorial, nak belajar bahasa bahasa Sarawak pun boleh. Dipendekkan cerita, semua ada... macam macam ada, macam iklan astro laa..



7 comments:

AmirFX said...

Setuju ngn ktk... Macam2 ada.. Blog kmk jak blom kenak review gik... Ehhh.. Sapalah sudi nak review blog cikai kmk ya.. haha...

srikandi cinta said...

hye..sy dh follow awk.. :)
dh klik hb & nuffnang awk..
jom klik hb & nuffnang saya balik..
klik churp,churp gak okey..balas kunjungan saya ..tq dear :)

Redbloodsnow said...

wadehh...cam berbalas ler pulak..hehe. kmk review ktk, ktk gik review mek...best eh..hehe. tenkiu cayunk! glad ktk suka kenak review..hikss

pssttt..yah, bok tak tauk mek pun blog ala² astro. mcm² hado..hahaha :D

hardy boy said...

wah wah.. seronoknya dia jadi dipilih jadi follower pilihan. tapi saya stuju dgn gambar tu, unik..hehehehe

[sutera kasih] said...

singgah dr blog kak zie :)

aok bena, blog kak zie mcm2 ada..kalah2 astro hehe btw, header ktk smart ehh :)

shah-kayrul said...

salam kenal...singgah dr blog zie.....

cantik & sempoi header tue

e F a said...

amir: ktk ya salu dapat pengomen tegar dari kakzie.. ehehehhe


srikandi cinta: terima kasih sudi singgah, dah balas kunjungan awk.. ehehe


kakzie: aokla, terharu bah kena review oleh kakzie.. sik sangka juak tek... dah lamak menunggu...
ehehe, nang jak, macam2 ada.. senang nak carik maklumat.. :D


hardy boy: tue la.. bkn salu kena review tau.. wah, maksih


sutera kasih: ya kmk suka pergi blog kakzie.. tq so much.


shah-kayrul: salam kenal gak.. dan terima kasih...:)

duit poket

Related Posts with Thumbnails